Последни тенденции в рекламата
Нови възможности
Най-нови технологии
Десетцветен карусел в Уизъл
Събота, 20 Септември 2014 .
каросел за ситопечат>
С новия карусел M&R Chameleon Уизъл ще предложат на своите клиенти по-ниски цени и по-висока производителност при релизирането на големи поръчки за пълноцветен печат. Ситопечатната машина M&R Chameleon е отскоро във фирмата и представлява 10-цветен карусел с 4 станции с печатаемо поле 41х33см. С нея от Уизъл разширяват възможностите на предлаганите от тях услуги и допълват дигиталния печат върху текстил с уникалния Корнит Щорм II, с който разполага в момента фирмата. На снимката: Ситопечат на текстил с осем цвята на новата машина.
Понедлник, 28 февруари, 2014г.
HP разшири своето портфолио - Latex Printing Tehnology
Принтер HP Latex 3000
Разширеното портфолио бе показано заедно с представянето на принтера HP Latex 3000, за което писахме преди няколко дни.От фирмата обявиха и предстоящото ребрандиране на линиите HP Designjet и Scitex latex printers and supplies. Новото им общо название ще бъде HP Latex. То ще покаже важността на латекса в портфолиото за широкоформатен печат на НР. Линията Latex Printing Technology бе показана за първи път през 2008г., като водно базирана алтернатива на солвентните мастила. От тогава 15 000 принтера HP Latex са били закупени по целия свят и повече от 100 милиона квадратни метра са били отпечатани с мастилата HP Latex. От НР очакват тези цифри да се утроят до 2016г. Количеството продукцията отпечатана с латексови мастила рязко се повишава, докато тази отпечатана с солвентни мастила е намаляла с около 33%. „Печатниците постоянно трябва да се борят с нарастващата конкуренция и намаляващите срокове и бюджети за големи проекти“, коментира Xavier Garcia вицепрезидент и генерален мениджър в НР. „Като лидер в широкоформатният печат, НР предлага латексови продукти и решения, които осигуряват на клиентите ни начин да отговорят на тези предизвикателства, с по-добри нива на производителност, качество и гъвкавост.“Принтерът HP Latex 3000 е създаден с идеята да осигурява конкурентно предимство . Той предлага голяма медийна гъвкавост, включително и възможност за печат върху топлочувствителни повърхности с помощта на HP Latex Optimizer. Новите мастила осигуряват постоянно високо качество на изображението, както и ефективно втвърдяване при по-ниски температури и с по-малко енергия, по сравнение с предишните решения на НР.
Третото поколение латексови мастила HP 881 осигуряват устойчивост на надраскване сравнимо с това на солвентните мастила, което ги прави идеални за печат на външна реклама, интериор и др.
Линия HP Latex Printing Technologies сега включва: - принтери HP Latex 260, по-рано HP Designjet L26500 HP Latex 280, по-рано HP Designjet L28500 HP Latex 820, по-рано HP Scitex LX820 HP Latex 850, по-рано HP Scitex LX850 HP Latex 3000 printer Всички HP Latex мастила и консумативи, също ще бъдат ребрандирани.

Източник: http://printguide.info/

Вторник, 26 февруари, 2013г.
"PANTONE" отпразнува 50та си годишнина с нови 560 цвята.
pantone - скала
За историята на Pantone
В началото на 1960г. Лорънс Хърбърт всеки ден ходил на работа със син Кадилак с червени седалки. Така му хрумнал интересен въпрос: Как да създаде „универсален език“ на цветовете. Хърбърт, собственик на печатницата Pantone по това време, точно бил приключил с производството на цветна карта, която да помага на дамите да си изберат чорапогащник. Това се е оказало доста трудна поръчка, тъй като трябвало ръчно да смесват всеки нюанс, докато получат желания цвят. Нещо повече, той узнал, че всяка компания смесва мастилата си по собствена рецепта и ако си поръчате един и същи цвят, в две различни фирми, шансът да получите еднакви мостри граничи с нула. Тогава той намерил решение, да създаде единен стандарт, в който всеки цвят е описан с цифров код, така ако някой в Ню Йорк иска да отпечата нещо в Токио, трябва само да вдигне телефона и да каже: „искам цвят Pantone 123“ и от другата страна ще знаят точно какво да направят. Хърбърт прави малка мостра на първата си скала и я изпраща на фабрика за мастила. Днес 50 години по-късно, той все още пази копие от тази скала: „Държа я точно тук, в офисът ми в Палм Бич“. През 1970г. Pantone вече прави по над милион долара годишно само от лицензионни такси. „Имахме консултанти, които да ни даваха информация какви цветове се показват в Милано или в Париж“, спомня си той. „Изглежда много от дизайнерите едновременно решават, че капучиното ще е хубав цвят за дадена година“. Вече пенсионер Лорънс Хърбърт, все още се интересува от цветове и с интерес обяснява разликите между delphinium blue (16-4519 TPX) и Maui blue (16-4525 TCX). „Господ е създал светът за седем дни“, казва той „и на осмият ден, повикал Pantone да го украси с малко цвят.“
Източник : printguide

Неделя , 9 декември , 1012 г.
Adobe Systems празнува тридесетият си рожден ден с конкурс през Twitter и подаръци за феновете. На първи декември Adobe Systems стана на 30 и компанията покани почитателите си да се включат в празника като споделят най-сполучливите си творения с продукти на Adobe чрез Twitter. Освен това, ако до До 4-ти януари изпратите туйит с хештаг #happy30adobe ще се включите в състезание, от което можете да спечелите продукти, брандирани от Adobe на стойност 50 американски долара. Потенциалните награди са разнообразни - от плюшени мечета до дрехи. Петимата победители ще бъдат избрани на случаен принцип и ще бъдат уведомени чрез съобщение в Twitter. adobe
На интернет страницата на Adobe в момента има доста интересно съдържание, посветено на юбилея, но ако искате да научите повече за историята на компанията си струва да видите видеото, посветено на 25-ата годишнина на компанията и интерактивната хронология тук. Тя включва три отделни аспекта – компанията, хората, продуктите и събития, значими за цялата графична индустрия.

Източник : www.adobe.com


Сряда , 15 Август , 2012 г. - Два нови модела режещи плотера от марката GCC.
Новите модели Expert 52" и Expert 52 LX са на ширина 132 см. Expert 52 и Expert 52 LX вече се предлагат на пазара и обезпечават потребителя с ширина на рязане до 1320мм, скорост до 400мм/сек, оптимален натиск до 250гр., гарантирано водене на медията в дължина до 3м, високо качество и надеждност на супер цена. Новите модели Expert 52 и Expert 52 LX поставят нов еталон за гъвкавост, висока точност и надеждност на невероятно достъпна цена.


Преимущества на режещите плотери GCC Expert 52 и Expert 52 LX: Прецизна система за контурно рязане AAS II (при Expert 52 LX) GCC Expert 52 LX са оборудвани със системата AAS II, която гарантира прецизно рязане по контур за производство на пълноцветни стикери. Гарантирано водене на медията до 3 метра дължина Плотерите GCC Expert 52/ Expert 52 LX се произвеждат от здрави и качествени компоненти. Оборудвани са с прецизен барабан и притискащи ролки за водене на медията, които осигуряват гарантирана точност на рязане по цялата ширина на режещия плотер, в дължина от 3 метра. Гъвкава комуникация GCC Expert 52/ Expert 52 LX предлагат на потребителя двойна свързаност чрез USB и сериен порт. USB порта осигурява бърза обработка на данни между компютъра и плотерa. Windows драйвер С помощта на драйвера Expert 52/ Expert 52 LX позволяват изпращане на файловете за рязане директно от CorelDraw и Adobe Illustrator. Лесен и удобен за работа интерфейс и софтуер GCC Expert 24 LX се управлява и настройва с лекота дори от начинаещи потребители от контролния панел, а работата със софтуера Great Cut е бърза и удобна. Жлеб за отрязване на медията Каналът позволява бързо и прецизно отрязване на медията чрез нож, като фирата се свежда до минимум.

Сряда , 20 юни , 2012 г. - Хартиена бутилка за вино от "Greenbottle".

Британската компания за екологични опаковки подписа договор за производство на бутилки за вино, направени от хартия, с производителя Kingsland Wines. Хартиената бутилка тежи едва 60 грама, стъкленият и еквивалент е 400 грама. Хартиените бутилки са направени от 100% биоразградима хартия и имат капачки на винт. Очаква се да се появят на пазара във Великобритания през юли. Подобно на проекта на GreenBottle за хартиени бутилки за мляко, пуснат миналата година, продуктът на компанията е изработен чрез съчетаване на влакна от мека и твърда дървесина, съчетани с добавки, които да ги направят водоустойчиви. Хартиената опаковка се произвежда чрез патентован процес, наречен „моделиране на целулозата чрез термоформоване “. Тя съдържа пластмасова обшивка, която според компанията използва едва една трета от количеството материал, който се влага в традиционните пластмасови бутилки. За производството на бутилките са разработени специални машини, които могат да произвеждат по около 5 броя в минута. Повърхността на бутилките е годна за различни типове печат, които са подходящи повърхности със заоблена форма и текстура, например ситопечат. Те могат да бъдат декорирани и чрез залепване на етикети. Основателят и собственик на GreenBottle Martin Myerscough каза, че компанията може да произвежда до два милиона бутилки годишно. Той добави: „Не виждам защо тази идея да не е наистина успешна. Хората се смееха когато капачките на винт (за бутилки вино) се появиха на пазара преди пет години, а вижте колко голям пазарен дял имат в момента.
Източник:greenbottle.com


MGI ще предсави цифровата машина за частично 3D лакиране "Jet varnish 3D"



MGI ще представи JETvarnish 3D – цифрова машина за частично UV лакиране с 3D релеф Френският производител на цифрови преси и довършителна техника ще представи на Drupa 2012 новата мастиленоструйна система за зонално лакиране JETvarnish 3D. Тя предлага увеличена производителност, съчетана с нови възможности за частично лакиране с 3D ефект.

Четвъртък , 12 април , 2012 г. - Убиите микробите с антибактериалния печат на "Quantum - U.V"

Британската компания Quantum-U.V. Technologies твърди, че предлага услугата антубактериален печат с новозакупения си широкоформатен плоскопечатен UV принтер 2030FRK UV Flatbed. Съгласно договора си с друга британска компания Premier Finishes, Quantum придобила пълните и ексклузивни права за разработване на мастила, съдържащи и Hygienilac – изключително ефективна антибактериална добавка, която може да унищожи до 99,9% от всички известни микроби. Самата добавка Hygienilac не е нещо ново. Тя се влага в производството на мебели, пластмасии, текстил и др. За първи път обаче се използва в печата и както твърдят от Quantum, без ни най-малко нарушаване на качеството на печат. В Quantum смятат, че новият печат ще представлява интерес за клиентите на печатна продукция в областта на здравеопазването, хранителната промишленост и други. Вече са получени поръчки за печат от британски супермаркети. Засега Quantum си създава клиентела във Великобритания, но вече се разработват аналогични антибактериални мастила за международния пазар.

Сряда , 4 април , 2012 г. - Print2day.bg е най-новият web-to-print сайт в българия.
Той разполага с уникалната функция „флаш дизайнер”, с помощта на която може сами да създадете дизайн на вашите визитки, календари, флаери, плакати, брошури, стикери, папки, пликове, картички, бланки и други печатни продукти.


Също така разполага и с готови шаблони, които може да използвате в случай, че искате да спестите време. В Print2day.bg изцяло онлайн, може да поръчате за печат вашите принт материали, като сайтът дава възможност за автоматизирана поръчка, което обхваща от оформяне на детайлите по поръчката до онлайн плащане по най-удобния за вас начин. Поръчките могат да бъдат взети на място, от офис на фирмата или да бъдат доставени с куриер. Print2day.bg е част от J-Point Group, който e доказан лидер в областта на широкоформатния и офсетов дигитален печат, където високите технологии и качеството на печат са от най – високо ниво.

Четвъртък , 15 март , 2012 г. - Офсетов и мастиленоструен печат в една машина .

Такъв подход ще позволи по време на отпечатването на етикети и опаковки, добавянето на персонализирана информация. Модулът Delta 105i е снабден с камера VeriCam за проверка на произвежданата продукция. Мастиленоструйния модул Atlantic Zeiser може да печата върху различни материали със скорост до 240 м/мин и с резолюция до 600 dpi. Двете компании са стигнали до извода че, такива хибридни решения, съчетаващи технологиите на офсетов и цифров печат са добро решение при печат на етикетна и опаковъчна продукция, която е необходимо да се персонализира. Технологичното решение ще бъде демонстрирано на drupa 2012 на щанда на KBA.

Понеделник , 20 Февруари , 2012 г. - Копанията "MUTOH" с гордост отбелязва 60 годишния си юбилеи.

За тези години от скромен офис в Токио, компанията е разширила своята дейност по цялото земно кълбо. Компанията Mutoh Industries, Ltd. е основана в 1952 г. в Токио и се занимавала в началото с изработване и продажба на механически устройства за чертане.. За първи път плотери Mutoh пуска на пазара в 80-те години на миналия век. Те си спечелват добра репутация в архитектурата и в областа на автоматизираното проектиране, поради високата си скорост, точност и качество. По-късно, завоювайки много награди и предлагайки много технологични новости Mutoh America получава признание за новото си поколение широкоформатни струйни принтери и плотери. Оттогава Mutoh създава производствени и търговски филиали в Япония, Сингапур, Германия, Белгия, Австралия и САЩ. Компанията Mutoh America Inc. съвсем неотдавна се разшири и освен офиса й в град Финикс Аризона има създадени търговски филиали в Лос Анджелос, Чикаго, Бостън и Атланта.
Източник : PrintGuide
Петък , 17 Февруари , 2012 г. - В какъв софтуер ще инвестират европейските печатници
Американската агенция за анализи InfoTrends оповести резултати от изследването си за планираните в Европа за 2012 година инвестиции на полиграфическите фирми в софтуер. Специалистите на компанията са провели своето допитване сред 241 анкетирани.



Преди всичко, полиграфическите фирми в Европа планират да автоматизират работния процес. Освен това, аналитиците от компанията отбелязват и намеренията на печатниците да разработват и добавят в портфолиото на своите услуги и допълнително обслужване – такива като маркетинг или автосорсинг на документооборота. Аналитиците на Infotrends отчитат също, че 27% от анкетираните сега се намират в положение на трансформация от полиграфическота фирма (print service providers) в маркетингова компания (marketing services provider). Частта от обема на печатна продукция, която съдържа QR-кодове, персонализирани URL) ще нарасне до 79% между 2012 и 2014 година. Пълните резултате от изследването са на сайта на InfoTrends
Вторник , 3 януари , 2012 г. - Шампион на дизайна

Британската агенция jkr подарява книгата си „Champions of Design”. Можете да вземете копието си веднага и да научите какво прави дизайна успешен. Британците jkr са събрали 25 есета, посветени на велики образци на дизайна. Текстовете са обогатени със снимков материал и са събрани в книга, наречена Champions of Design. Сред включените образци са Apple, Mini, Lego, Ducati, Ikea, Converse. Есетата са издадени за пръв път в списание Marketing. Всяко от есетата съдържа полезна информация, както и линия на развитието на продуктите jkr подарява книгата в електронен формат. Можете да я четете онлайн тук или да свалите PDF
Източник : issu.com
Сряда , 28 Декември 2011 г. - Етикети които се превръщат в препарат за миене на плодове

Когато намокрите тези концептуални етикети за плодове те се превръщат в органичен препарат, който помага за отстраняването на восъка, пестицидите, мръсотията и бактериите от плодовете. Авторите на този концептуален дизайн са Amron. Начинът, по който работи е следния: Измиването превръща етикета в сапун за плодове, по този начин потребителите няма нужда да отлепват и изхвърлят стикера. Освен това той помага за измиването на плода и премахва нуждата от използване на препарат за тази цел. Наред с това, той изпълнява и всички функции на стандартните етикети и съдържа необходимата информация. Възможно е и да бъде отстранен и по обичайния начин, чрез отлепяне. Интересното е, че етикетът е водоустойчив, а процесът се активира при миене или триене. Чрез него е по-лесно да се отстранят водоустойчивия восък от плодовете, пестицидите и препаратите против гъбички.

Източник : www.amronexperimental.com
Неделя , 11 Декември 2011 г. Портативен 3D принтер

Моделът UP! 3D Printer е сравнително евтин, компактен и опростен като конструкция в сравнение с други 3D печатащи устройства. UP! 3D Printer печата триизмерни модели на слоеве. Последователно нанася слой след слой нагорещенa ABS или PLA пластмаса. Принципът на работа е много лесен. Програмата UP! Software автоматично разбива създадения в 3D CAD модел на слоеве и определя места, където трябва да има мостчета за поддръжка и автоматично ги създава. След това печатащата глава нанася нагорещената пластмаса. След като моделът е напълно напечатан, автоматично създадените мостчета за поддържане на модела изправен трябва да се отстранят ръчно. Сряда , 16 Ноември 2011 г. Photoshop touch - Фотошоп за таблети
Пуснаха Photoshop за таблети. Нарича се Photoshop Touch. За сега е възможен само за Android платформа и можете вече да го изтеглите от Android Market! Интересна е цената 14.29 лева. Инструментите в новият софтуер са пригодени за спецификата на работа с таблет.
Източник : http://www.printguide.info Събота , 22 Октомври 2011 г.
Днес извършихме частично брандиране на витрини на кафе - аперитив "Синалко" с пясъкоструйно фолио и запазени лога на марката " Coca cola "
Проектиране , дизайн и рязане на фолио - 3 работни дни . Продължителност на монтажа - 4 часа .

витрина-кока кола запазена марка фолиране на стъкла витрина - кока кола на кафе Симпатико
Понеделник , 17 Октомври 2011 г.
Adobe демонстрираха плъгин за Photoshop CS6, който коригирана размазани снимки и дори прави размазания текст четлив
Можете да видите видеоматериал, който показва начина работа на инструмента, но не е ясно кога и дали ще попадне в официална версия на Photoshop. Демонстрацията беше показана на конференцията Adobe MAX в Лос Анжелис, в последната сесия на която се демонстрират проекти, по които Adobe работят, но все още не са приключени. Няма гаранция, че този инструмент ще се появи в потребителска версия на приложението, нито кога ще се случи това. ка работи? Премахването на замазването става чрез изчисляване на траекторията, по която се е движела камерата, докато затворът е бил отворен. След като тя е установена, нови изчисления премахват ефекта от движението и привеждат снимката във вида, в който би била, ако фотоапаратът е бил неподвижен. С други думи, премахват замазването и изострят изображението. Този плъгин не може да поправи снимка, която е напълно нефокусирана, но може да намери своето приложение в коригиране на безбройните снимки с мобилни телефони. (В момента най-голяма част от снимките, качени във Flickr, са направени с iPhone.)

Източник : http://www.printguide.info/news"

Понеделник , 19 Септември 2011г.
След като беше отложено миналата година, поради затрудненията, които изпитваха компаниите от печатната, фото и рекламната индустрия, тази година в началото на месец октомври, в Интер Експо Център ще проведе 10-ото издание на PRINT IMAGING & SIGN EXPO. Събитието се организира от Агенция Булгарреклама в партньорство с Българска асоциация на производителите на рекламно-информационни елементи (БАПРИЕ) и учредената тази година Българска асоциация за съвременна графика и печат (БАСГП) . По време на изложението ще се проведат семинари, уъркшопове и арт изложби, а водещи чуждестранни и български компании ще представят новости, тенденции и последни технологии в сферата на дизайна, фотографията, печата, рекламата и визуалните комуникации. Наблюдава се интерес към завръщане на фирмите в рекламни изложения. Особено силно на PRINT IMAGING & SIGN EXPO ще бъдат представени фирми за дигитален печат и производители на рекламно-информационни материали. Сред участниците са: АДКОМ, АКТИВ – КОМЕРС, АНДРЕА, АНОНС, БЕСТИМЕКС, ВИЗУАЛ, ВИСКОМ БГ, ГРАФИКА МС, ДЖУСИТА - ДЕС, ИМЕЛ ДИЗАЙН, ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ, КАНТЕК, ЛАНГРИ, ЛЕДШОП, МАКСОФТ НЕТ, МИКРО АСУ, МИРАЖ ГРУП, НЕОНА, НЕОН БГ, НЕОН – ЕК, ПАРТНЕРС, РЕКЛАМНА КЪЩА ХЕЕЛ, РАКОМС – 2, РДС, РЕ-ВЕРК, ФАКТОР, ФАРКО, ФОТО БРАВО, ФОТОДЖЕТ и др., фирми от Германия, Гърция, Русия, Турция. Десетото юбилейно издание на Print Imaging&Sign Expo ще бъде официално открито от г-н Люк Стигман – Президент на Европейската федерация на производителите на светлинни реклами /ESF/. В дните на изложбата ще се състои Годишна среща на УС на Федерацията, на която ще присъстват председателите на над 17 Европейски асоциации за производство на светлинни реклами. На срещата ще бъде дискутирана и актуалната тема за хармонизиране на нормативната база в страните членки на ЕС, касаещо разрешението и правата за инсталиране и монтаж на рекламно-информационни елементи.
Работно време на изложбата за посетители.
05 – 07 октомври - от 10.00 - 18.00 ч.
08 октомври - от 10.00 - 16.00 ч.

02.09.2011 Нова химикалка от Wacom създава векторни копия, докато рисувате на обикновена хартия
Новият продукт на Wacom се нарича Inkling. Той представлява цифрова писалка, която превръща мастилото, нанесено на хартията във векторни файлове със слоеве .
химикалка от WACOM

11.07.2011г. Днес извършихме цялостно брандиране на хладилни витрини в магазин за месо на кооперация "ЛЕСИДРЕН" с фолио имитация на дърво тип "Тъмен орех". Време за изпълнение на монтажа - 5 часа.


free.bg